FAQ

Een kort overzicht met de meest gestelde vragen voor Studentenglazenwassers

 

Ik ben een zakelijke klant, moet ik ook zelf mijn prijs uitrekenen?

Nee, bij zakelijke klanten komen wij op locatie en brengen een offerte op maat uit. Dit is vanwege het feit dat de situatie bij zakelijke klanten meestal niet te vergelijken is met de situatie bij particuliere klanten. Zakelijke klanten kunnen direct contact met ons opnemen of een aanvraag doen in onze dienstenwebshop.


Ik heb weleens gehoord dat elke glazenwasser zijn eigen wijk heeft, klopt dit?

Nee, dit klopt niet. In Nederland is iedereen vrij om zijn eigen glazenwasser te kiezen.


Ik heb ramen hoger dan 10 meter en/of een dakkapel, kunnen jullie deze ook wassen?

Dit is in principe geen probleem. Het is echter wel zo dat complexe situaties een andere prijs met zich meebrengen. Vandaar dat wij op locatie komen om de mogelijkheden met u te bespreken.


Bieden jullie nog andere diensten aan naast het glazenwassen?

Jazeker! Alle diensten die wij aanbieden staan beschreven onder “Diensten” en zijn terug te vinden in onze dienstenwebshop waar je ze direct kunt bestellen.


Ik wil graag alleen de ramen laten wassen waar ik zelf niet bij kan. Kan dat?

Dat is zeker mogelijk. In onze dienstenwebshop vul je dan alleen de ramen in van de verdieping(en) die jij gewassen wilt hebben.


Mijn achtertuin is van buiten onbereikbaar, kunnen jullie de ramen aan de achterkant nu wel wassen?

Meestal vormt dit geen probleem mits er een mogelijkheid bestaat dat we met de ladder door het huis heen kunnen. In gevallen als deze is het belangrijk dat je in onze dienstenwebshop invult dat je “thuis moet zijn” als wij langskomen.


Als jullie bij mij de ramen komen wassen, moet ik dan thuis zijn om jullie van water te voorzien?

Nee, dat is niet nodig. Wij hebben zelf altijd voldoende water bij ons.


Ik wil graag per bank betalen, is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Nadat wij klaar zijn met onze werkzaamheden sturen wij een factuur per e-mail waarin al onze gegevens staan die je nodig hebt om per bank te betalen.


Ik woon in de binnenstad van Groningen, komen jullie hier ook?

Wij bieden overal in Groningen onze diensten aan, voorwaarde is echter wel dat jouw woning voor verkeer bereikbaar is en dat we de auto kunnen parkeren.


Ik zou graag willen dat jullie eenmalig bij mij de ramen komen wassen, is dat mogelijk?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben er bewust voor gekozen om onze diensten tegen een vaste frequentie aan te bieden. Kijk in onze dienstenwebshop voor de minimumfrequentie die hoort bij jouw gewenste dienst.


Ik heb erg smerige ramen, kost het mij nu meer om deze door jullie te laten wassen?

Nee, dit kost niets meer.


Als ik mijn ramen door jullie wil laten wassen, moet ik dan ook een contract tekenen?

Als je bij ons een dienst bestelt in onze dienstenwebshop ga je een contract met ons aan voor de duur van 1 jaar, ongeacht de gekozen frequentie. Na het verstrijken van dit jaar continueren wij de werkzaamheden volgens de afgesproken frequentie tenzij je de dienst opzegt. Voor het opzeggen van de dienst geldt een opzegtermijn van 1 maand. Indien er in deze termijn nog diensten gepland staan zullen deze nog worden uitgevoerd.


Stel dat jullie tijdens het uitvoeren van werkzaamheden schade veroorzaken, vergoeden jullie deze schade dan ook?

Uiteraard, wij zijn als bedrijf uitstekend verzekerd en zullen, wanneer er door ons toedoen schade ontstaat, zorgen voor een correcte afhandeling op een wijze die je van een professioneel bedrijf mag verwachten. In gevallen van overmacht zal deze vraag vanzelfsprekend niet eenduidig te beantwoorden zijn en hangt het af van de situatie. Voor meer informatie verwijzen we naar onze algemene voorwaarden.


Ik ben erg ontevreden over mijn huidige glazenwasser, kunnen jullie zijn werk overnemen?

Ja, dat kunnen wij. Alles wat je hoeft te doen is onze diensten te bestellen in onze dienstenwebshop.